Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, November 15, 2011

PANAS !!! Ahli Parlimen BN minta Sahrizat letak jawatan

SEBELUM ini kita sudah lihat bagaimana Khairy Jamaluddin bertindak meng "kantoi" kan Ketua Wanita Umno, Shahrizat Jalil berhubung skandal projek lembu nasional rujuk sini [Khairy bongkar rahsia]

Satu persatu skandal Shahrizat akan didedahkan untuk menamatkan karier politik beliau. Kalah bertanding pilihanraya tapi boleh jadi menteri, sudah tentu beliau memiliki ramai "musuh dalaman" yang cemburu kerana beliau "makan sorang".

Bung Mokhtar, Ahli Parlimen BN Kinabatangan, siang tadi dilihat bijak menyambut "bola tanggung" yang dilambung oleh Khairy, Ketua Pemuda Umno bagi melengkapkan gerakan menghumban Shahrizat dari kerusi empuk Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat [Mkini].
Mereka nak bergaduh, nak cantas-mencantas itu mereka punya pasal. Fakta yang penting di sini ialah wang rakyat RM257 Juta telah disalah gunakan dengan memberi projek lembu nasional kepada keluarga menteri.

Menteri yang dapat projek ini pula telah gagal melaksanakannya kerana dilihat tiada kelayakkan. Mana tidaknya, orang yang menguruskan projek ini tidak tahu bahawa lembu tidak perlu tinggal dalam kondominium mewah RM9.8 juta.

Berikut video rakaman kenyataan Bung Mokhtar itu. Ramai ahli parlimen Barisan Nasional yang turut menyokong kenyataan beliau. Bung Mokhtar juga mengugut akan menimbulkan isu ini setiap kali sidang parlimen berlangsung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular