Grab the widget  IWeb Gator

Monday, July 15, 2013

Jangan makan ayam kalau ayam naik harga, Nak Ayam Murah Tunjuk Kad Umno.. wakkaaka


menteri bangang yang baru yang menggantikan menteri bangang yang lama masih gagal untuk memastikan bekalan ayam dengan harga yang lebih murah kepada rakyat malaysia, idea bangang menteri kepenggunaan berucap di pulau perhentian, malek hassan lebih bodoh dan bangang dari mael sabri, ingatkan menteri baru naik ada idea yang lebih baik rupanya sama je yang masa lalu.
betullah kata cikdet yang bodoh dan bangang saja dalam umno, yang pencen dan yang menjadi barua kerajaan umno pun sama je bangang dengan menteri pengguna. 

setiap tahun kementerian pengguna akan membuat kenyataan bahawa harga keperluan asas tidak akan naik, tapi setiap masa harga akan terus naik, pegawai kementerian pengguna duk sibuk main dam aji je gamaknya atau menggunakan kuasa untuk kepentingan peribadi sendiri. 

naiklah harga apa apapun menteri pengguna mesti akan mengeluarkan kenyataan bangang, UBAH GAYA HIDUP KAHKAHKAH, KALAU ayam mahal makanlah daging, menteri ingat daging murah ke wakkaka. 

kalau bat kut teh mesti murah punya. bodoh stupid idiot punya menteri. ops harga dilancarkan setiap tahun setiap masa, sampai jadi koop dah, semua tak menjadi, apakah kementerian pengguna hanya pandai mengeluarkan slogan setiap tahun, kalau harga selipar jepun mahal jangan pakai selipar jepun pakailah selipar jamban.

selepas ini mungkin harga minyak harga tarif elektrik akan naik, jangan pakai eletrik kata menteri pengguna, pakai pelita, elakkan memakai eletrik kalau harga tarif naik. 

setakat itu sajalah menteri yang diberi gaji berpuluh ribu untuk memastikan bekalan makanan cukup untuk rakyat malaysia. dulu menteri namanya afdal memang afdal sungguh kementerian, tukar kepada mael sabri yang makin gagal mengawal apa apa pun keperluan dalam negara, ingatkan mael sabri dah bodoh rupanya ada lagi bangang yang menjadi menteri kepenggunaan. 

kementerian pengguna gagal mengawal apa apa bersama sama pegawai kementerian. beratus ribu ops dilancarkan namun harga barang naik setiap masa. kalau harga seluar naik jangan pakai seluar pakai lah cawat. ini adalah cara untuk mengajar peniaga supaya jangan menaikkan harga barang sesuka hati. setiap masa kerajaan dibawah kementerian pengguna akan memberi pelbagai jaminan. - freezoneterengganu

P/S Bagaimanapun menurut sumber Ahli-ahli UMNO tidak perlu bimbang dengan kenaikkan harga ayam secara mendadak ini.. Ini kerana mereka masih boleh membeli ayam dengan harga di bawah RM6.50 dengan menunjukkan kad keahlian UMNO mereka dipasaraya dan juga dipasar-pasar.. Wakakaka
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular