Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, July 14, 2013

Gempar!! PRK K. Besut : Muhyiddin Terbidas Kepala Sendiri kah kah kah

Camni ceritanya....TPM Pak Muhyiddin Yassin menyelar tindakan parti politik tertentu yang mendakwa dasar kerajaan Barisan Nasional (BN) menyimpang daripada landasan Islam.

Dengan lagak seperti hero...!!! beliau mencabar pihak berkenaan supaya mengatakan bahawa usaha yang dilakukan kerajaan seperti pembinaan institusi tertentu sehingga tertegaknya syiar Islam di Malaysia sebagai bertentangan dengan agama.

Yang bestnya Pak Muhyiddin kata "Ini bukan kempen pilihan raya, tapi menceritakan perkara benar. Sebab ada orang cabar kita. Baru-baru ini saya dengar beberapa pemimpin parti politik tertentu berkata apa yang dibuat oleh Umno tidak Islam dan bercanggah dengan agama dan Umno tidak berjuang berlandaskan Islam.

"Kenapa mereka kata begitu kerana dari soal akidah ia perkara berat. Menuduh seorang Islam berbuat sesuatu yang dikatakan bertentangan dengan agama walaupun ia adalah suatu ibadah...saya tidak boleh nak sebut apa hukumnya, terserah pada kebijaksanaan masing-masing untuk menilai,".

.......Kah...kah...kah....Gelak sikit....Sungguh Hebat Bidasan Pak Muhyiddin terhadap Pihak Dakwa BN Tidak Ikut Islam....
Pribahasa Orangni: Kalau tangan sendiri baling batu kat tembok...
kemudian melantun patah balik kena kepala sendiri memang amat sakit dari dibaling oleh tangan orang lain..
hahaha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular