Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, January 19, 2011

Blogger Umno Buat Fitnah Lagi!!! [Video Di Dalam]

Blogger-blogger mesra BN kembali memainkan isu Afiffah anak kepada pasangan Azmin ali dan isterinya Shamsidar yang didakwa oleh mereka sebagai anak luar nikah "anak haram" Anwar Ibrahim dan isteri YB tersebut, Shamsidar. Mereka mendakwa Anwar Ibrahim telah meniduri isteri YB Azmin Ali malah mendakwa Azmin Ali merelakan sahaja perbuatan Anwar itu.

Blogger-blogger pro BN kini mula mempersoalkan kredibiliti mahkamah yang mengambil DNA Anwar untuk dijadikan perbandingan dengan DNA milik Affifah di dalam menentukan siapakah ayah anak berkenaan di dalam perbicaraan lebih 10 tahun dulu. Mereka mendakwa mahkamah melakukan kesilapan sehingga menyebabkan Anwar boleh terlepas daripada hukuman.

Isu "anak haram" ini telah timbul lebih 10 tahun lalu di dalam buku "50 dalil mengapa Anwar tidak boleh jadi PM" karangan arwah Khalid Jafri. Kini memandangkan isu lama ini sudah semakin dilupai, maka blogger-blogger pro BN cuba memainkan isu ini kembali untuk menarik sokongan golongan muda yang tidak mengetahui punca kisah ini.

Apa pun, untuk pengetahuan para pembaca, Kajian DNA telah dilakukan oleh pakar kimia semasa perbicaraan dan mengesahkan bahawa 99.9 % kemungkinan bahawa Afiffah yang didakwa sebagai anak haram Anwar adalah anak pasangan Azmin Ali dan isterinya Shamsidar.






Diriwayatkan oleh Abu Ummah al-Bahili, diakhirat seorang terkejut besar apabila melihat catatan amalan kebaikan yang tidak pernah dilakukannya didunia. Maka, dia berkata kepada Allah "Wahai Tuhan ku, dari manakah datangnya kebaikan yang banyak ini, sedangkan aku tidak pernah melakukannya". Maka Allah menjawab :"Semua itu kebaikan (pahala) orang yang mengumpat engkau tanpa engkau ketahui". - from Kami Sokong Tokguru
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular