Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, February 15, 2012

Terkini!! Setelah di "SINGKIRKAN" oleh UMNO/BN Papa GOMO sertai Pakatan Rakyat??

Gempaq!! ~ Khairy tidak akui PAPA GOMO sekutu UMNO/BN
Kesian Papa Gomo Bila Dah Nak Mampos umno Pulak Tak Mengaku Kawan

Papa Gomo Tiada Kaitan Dengan umno

Ketua Pergerakan Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin menasihatkan masyarakat agar tidak terlalu emosi dalam mendapatkan maklumat dari media sosial.

Katanya, setiap individu yang ingin mendapatkan maklumat dari media sosial perlu memastikan ketepatan sumber maklumat tersebut untuk mengelakkan daripada membuat kesimpulan yang tidak betul berkenaan sesuatu isu.

"Kita perlu mencari fakta yang benar. Jika kita, sebagai contoh membuat penilaian berdasarkan maklumat yang kita dapat dari blog yang tidak betul, maka secara tidak langsung kesimpulan kita salah,"kata Khairy.

"Saya harap agar orang ramai akan mencari fakta-fakta yang benar dan tidak terlalu dipengaruhi oleh sentimen emosi, politik atau perkauman. Di sebalik satu cerita ada sudut pandangan kedua atau ketiga, kita patut dengar, baca dan buat penilaian,” katanya.

Khairy yang juga Ahli Parlimen Rembau turut mengingatkan orang ramai untuk berhenti beranggapan bahawa setiap blog politik adalah lidah rasmi parti tertentu.

Katanya, setiap blogger politik mempunyai pendapat mereka sendiri dan apa jua yang ditulis di blog mereka tidak semestinya menggambarkan pendirian parti yang disokongnya.

"Terdapat perbezaan di antara lidah rasmi parti dan penyokong parti. Lidah rasmi Pemuda Umno adalah Unit Media Baru Umno (UMB), "katanya.

Khairy turut menafikan dakwaan pihak-pihak tertentu yang mengaitkan blogger Papagomo dengan Umno dan Barisan Nasional (BN).

"Kesilapan yang sering dilakukan oleh sesetengah pihak adalah menyekutukan Papagomo dengan BN, sedangkan dia tidak ada kaitan dengan parti.

"Dia bergerak secara sendiri dan kita tidak mempunyai kuasa untuk mengawal beliau," katanya. SUMBER 

PS : Oiitt !!! Kami pun tak sudi terima ko .. Blogger kaki FITNAH no wahid.. Padan Muka....

http://bulatdusun.blogspot.com/2012/02/terkini-setelah-di-singkirkan-oleh.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular