Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, June 29, 2013

Gempar!!! Utusan angkat Mahathir Mohamad dan Sayyid Muhammad Khatami sebagai pemimpin berpengaruh dunia Islam..


Sayyid Muhammad Khatami adalah bekas president Iran yang beragama syiah. Mereka bertiga menyeru (mahathir, khatami dan Chandra menyeru perpaduan syiah dan ASWJ)
Baca apa kata utusan:
Dua pemimpin berpengaruh dunia Islam hari ini merayu umat Islam seluruh dunia tanpa mengira fahaman Sunni atau Syiah supaya segera berdamai dan berhenti berbalah serta berbunuhan sesama sendiri.

Perkara itu diusulkan oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan bekas Presiden Iran, Sayyid Muhammad Khatami dalam kenyataan bersama hari ini yang memohon pengikut kedua-dua fahaman terbesar itu menghentikan pertelingkahan dan perbalahan yang telah mengorbankan banyak nyawa.

Menurut mereka, perbalahan yang berterusan itu telah mencemar maruah dan harga diri umat Islam di mata dunia.

"Kami merayu semua Sunni dan Syiah yang sama-sama beriman kepada Allah, kitab suci al-Quran, Nabi Muhammad SAW dan menghadap kiblat yang sama agar menghentikan pertumpahan darah serta-merta.

"Hentikan keganasan, hentikan pertumpahan darah dan hentikan pembunuhan,"
kata mereka.
Artikel Penuh: 
SINI

Gua mau lawan mahathir dan Chandra.

Gua mohon supaya syiah dihindari. Pembunuhan ASWJ telah lama berlaku di mana-mana negara Syiah berkuasa. Iran, Iraq,Syria dan Lebanon adalah negara kuasa syiah yang membunuh memaksa ASWJ menderita dengan siksaan mereka.

Tiada mazhab syiah dalam Islam. Syiah tiada kena mengena dengan Islam. Syiah Alawiyah bertuhankan Bashar Al Asad. bukti video ada di sini

Penjelasan tentang kesesatan syiah oleh JAKIM
JAKIM (Jabatan Kemajuan ISLAM Malaysia) telah mengeluarkan artikel khas bagi memberi penjelasan tentang kesesatan SYIAH. Tuan/puan boleh membacanya di laman JAKIM [SINI].


PENYELEWENGAN FAHAMAN SYIAH
Ajaran dan fahaman Syiah adalah bercanggah dan menyeleweng dari ajaran Islam dan menjadi ancaman kepada perpaduan ummah, keutuhan agama, perpaduan bangsa dan keamanan negara khususnya di Malaysia.

Fahaman dan ajaran ini perlu disekat keseluruhannya dari berkembang di Malaysia berdasarkan beberapa percanggahan yang terdapat di dalam fahaman tersebut sama ada dari sudut akidah, syariah dan pelbagai penyelewengan umum yang lain.

Artikel Penuh: SINI

Iran Sebenarnya Proksi Yahudi
Fakta: Enam Saluran Agama Televisyen Iran Disiarkan dari Israel

TEL AVIV (voa-islam.com): Sebuah laporan yang dikeluarkan oleh situs sat age yang spesialis dalam pemantauan pergerakan satelit di seluruh dunia, termasuk saluran televisi, mengungkapkan adanya enam saluran agama Iran yang ditujukan kepada bangsa Arab disiarkan dari “Israel”, dan berdiri di belakangnya salah satu perusahaan telekomunikasi terbesar Ibrani.

Surat kabar “Al Ahram” Mesir menjelaskan bahwa saluran ini, yaitu: (Aalu al-Bayt, Al-Anwar, Fidaka, Hussein, Al-Alamiyah, Al-Ghadir) berada di satelit Israel (Amos), melalui perusahaan RR Sat Israel, yang menggunakan jubah Syiah jubah dan berpura-pura memiliki loyalitas kepada Ahli Bait dan berusaha untuk meluluskan visi Iran dan meyakinkan publik Arab dengan pemikiran itu.

Perusahaan RR Sat adalah sebuah perusahaan telekomunikasi khusus Israel yang dimiliki oleh pengusaha Yahudi David Rive, dan didirikan pada tahun 1981 di bawah lisensi dari kementerian komunikasi Israel dan sejak Januari 2002 memberikan layanan perdagangan melalui satelit untuk radio dan televisi serta serat optik dan internet, dan manajemen perusahaan tersebut dikepalai sejak April 2001 oleh Ramot Gilead , seorang pensiunan Brigader Jendral dalam Pertahanan Angkatan Udara dalam pasukan penjajah Israel. Baca SINI

SUMBER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular