Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, August 1, 2013

Edisi : BABI , ANJING DAN UMAT MELYU ISLAM MALAYSIA

Ketuk-Ketuk 22Ramadhan 1434 :
Edisi : BABI , ANJING DAN UMAT MELYU ISLAM MALAYSIA


huhuhu..dulu-dulu kepala babi diletakan didalam surau didalam masjid...
maka riuh rendah sekampung sepekan sebandar dan akhirnya sekelian alam melayu
kena pulak ianya dipopularkan oleh suratkhabar lama suratkhabar hari ini..
ditambah pulak disensasikan oleh media visual Berita Terkini Hiburan Sensasi dan Saluran Infotainment dan juga Saluran Perdana anda...

huhuhu.. Ternow..Terkini..sekarang ini.. Anjing pulak diletakan didalam You Tube..daging babi diletakan didalam Facebook..
maka macam biasa suratkhabar lama dan suratkhabar hari ini walaupun sudah old school..walaupun sudah usia warga emas..masih lagi lupa kubur kata pergi rumah kata mari..nak berjoget si pinang muda dengan isu Anjing dan Babi dalam You Tube dalam FB..

So ..macam biasa masakan tiada angin kalau pokok nak bergoyang ..
cuma kali ini lain dari yang lain..bukan lagu Pilihanraya mahupon lagu Hari Raya..tapi lagu bulan Posa bulan ramadhan sesudah lagu Syiah di awal puasa ..

kata kawan aku : .. Fitri Fit II ... memang ada kumpulan yang sengaja cari peluang & ruang utk panaskan isu agama dlm negara ni,..jadi xpayh nak melatah sangat la ye para melayu sekalian

dan aku pon bergatai nak mengomen ; huhuhu bulan posa bro...bulan posa ni mcm kayu api tgh hangat..tgh garing... boh minyak ja tanpa api pon dh menyala..huhuhu..alahai melayu..dulu depa boh dlm paper..mudian org xlayan..la nie beralih plak dlm FB dan You Tube...huhuhu...yg reti yg h otai..dh masak dengan penipuan dalam internet nie..kesian yg kangkong2 tue la..melatah mcm kera kena belacan ...huhuhu

Pendek kata : Surat Habag lama ka...Surat habag hari nie ka..Berita Terkini Hiburan Sensasi ka..mahupun saluran Infotainment Anda ka.... "akidahnya" tetap sama... nak wujudkan Pembela Melayu Islam 1Malaysia ..
cuma nak jadi remaja..nak jadi belia hari nie.. pakai la Youtube dan FB...esok lusa tengok2 ada dalam Intagram..berkicau atas dahan Twitter..

Renung-Renungkan..dan Selamat Beramal... Tak Mau Tak Mau Jangan jadi KERA KENA BELACAN ... Usin Wafer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular