Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, January 5, 2012

Awas pengundi hantu melalui sistem database dummy SPR

Pilihanraya umum sudah pasti tahun ini cuma bulan berapa sahaja kita tidak tahu...kak ros sahajalah yang tahu bila pilihanraya...kak ros jumpa bomoh? che det sajalah yang tahu kak ros jumpa bomoh mana sebab hanya yang kaki bomoh saja tahu siapa kaki bomoh...

Namun begitu jentera Pakatan Rakyat wajib tumpukan isu pengundi hantu...kita imbas kembali catatan Awas pengundi hantu melalui sistem database dummy SPR Oleh Songkok Putih

Sebelum ini, pihak TKO telah menyiarkan pandangan seorang pengunjung pakar IT bagaimana database dummy telah digunakan oleh pihak SPR untuk memangkan BN dengan cara yang kotor dan jijik semasa pilihanraya ke-11 2004 yang lalu.

Mereka mewujudkan 2 sistem database, iaitu satu database yang tulen yang disemak dan digunakan SPR sekarang sehingga hari mengundi. Yang kedua ialah database yang dikenali sebagai dummy bagi tujuan untuk menambah pengundi di sesuatu kawasan untuk memenangkan calon yang dikehendaki.

1. Wujud 2 database, satu tulen dan satu lagi dummy

2. Database tulen yang dikendalikan oleh pihak SPR

3. Data ini boleh diakses melalui internet www.spr.org.my tanpa sebarang masalah melalinkan masalah teknikal kecil sahaja.

4. Data ini ini juga boleh diakses melalui SMS

5. Data ini juga dicetak dan diberikan kepada pihak yang bertanding dalam sola semakan daftar pemilih sebelum diwartakan pada 5 Februari 2008

6. Satu lagi database palsu dikenali sebagai dummy diwujudkan untuk tujuan menambah pengundi bagi sesuatu tujuan untuk memenangkan calon-calon BN. Pertugas khas BN boleh mengakses database ini, untuk tujuan penambahan dan pengurang melihat reaksi setempat bergantung kepada kawasalan kesungguhan pembangkang di kawasan berkenaan.

Mana-mana nama hantu yang terdedah akan dipadamkan dan diubahsuai supaya kerja jahat tidak dapat dikesan.

7. Database yang cetak disini akan diubah mengikut database dummy ini dan melihatkan pertanbahan pengundi yang begitu ketara di Kelantan dan Terengganu. Wujud mana-mana individu yang tidak mendaftar telah mendaftar dengan SPR.

Mana-mana bantahan yang dibuat sebelum ini sepatutnya nama mereka digugurkan telah diadakan semula pada lokasi yang berlainan untuk mengelirukan pembangkang.

Memindah dan mehilangkan nama-nama pengundi yang tidak membuat semakan akibatnya mereka tidak boleh mengundi pada hari pengundian.

Mengubahsuai maklumat pengundi untuk membenarkan hantu mengundi.

Untuk memudahkan anda melihat tatacara operasinya lihat carta alir di bawah:-
Klik pada gambar ini untuk besarkannya.

DATABASE INILAH SELAMA INI YANG MEMBERIKAN KEMENANGAN KEPADA BN DAN PEMINPIN MEREKA CAKAP BESAR SEBELUM PENGUNDIAN BAHAWA MEREKA AKAN MENANG!!

Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular