Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, April 23, 2013

Panas!! ulamak "SESAT" dapat Tauliah??? +Video


Mohon SEBARAN semua pihak DAN TINDAKAN dari Pihak berkuasa. Siapa yang jemput Rasul Dahri masuk stesen TV Malaysia. Siapa yang beri dia TAULIAH? adakah rancangan di TV Al Hijrah ini bersangkutan dengan rancangan saudara Amin Idris. Mohon SEBARAN DAN TINDAKAN dari Ustaz Ustaz yang punya "Authority".

Kesesatan rasul dahri.. apa kata Ustaz Azhar Idrus..


rasul dahri dilabelkan sesat oleh JAKIM, cuba check

BUKU ULAMA UMNO DI HARAMKAN KERANA SESAT AKIDAH! SINI

AHLI MAJLIS ULAMA UMNO YANG MENGGUNAKAN KITAB APCO.

Idola Ulamak Muda UMNO
Ulama muda umno atau ILMU mempunyai seorang ahli Majlis Syura yang diisytiharkan sesat oleh JAKIM apabila buku buku tulisannya diharamkan sejak 2003 lagi dan namanya adalah Rasul Dahri.

seperti sedia maklum bahawa pemuda pemuda umno yang mempertabalkan diri mereka sendiri sebagai ustaz dan ulama mempunyai seorang ahli majlis syura yang telah di fatwakan oleh JAKIM sebagai sesat dan menyesatkan.

Rasul Dahri dilahirkan di Singapura pada 27 Mei 1953, merupakan warganegara Singapura, orang sebegini jadi idola dan sumber ulama freemason muda umno? patutlah pun. kami sudah faham sekarang, tidak mengapalah, memperjualkan islam lebih di hormati di dunia dari memperjuangkan islam. - Sumber : SINI  dan SINI  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular