Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, August 29, 2013

Gempaq Gila!! Filem kontroversi Tanda Putera hanya menarik 12 penonton shj...Tengok KL Zombie lagi best kah kah kah

Anugerah Syawal : Edisi "Tanda Putera Vs KL Zombie"
usinkata; huhuhu..Filem "Tanda Lahir" ehh..silap "Tanda Putera" dapat promosi percuma.. huhuhu..


DAP dah lama hinqaq sana sini..huhuhu..cuma 2 3 hari nie ja..MCA nak "KERIAU" miaw-miaw ...

alahai...realitinya bagi aku... berapa kerat sangat nak pi tengok ceciter Sejarah katanya..a.k.a Patriotik la kononnya nie..

paksa maybe ramai...xpaksa..tengok KL Zombie lagi best...bole gelak sampai terkencing apa barang hero macam gua nie nak tangkap leleh menangis sampai lencun tisu awek gua nie..huhuhu

bagi aku bagi la depa tayang..kesian depa..depa dh buat keja..berpeluh ketiak sampai ke kaki..jangan la nak bantah ka..nak halang ka..

percayalah.."Tanda Putera" xda magic apa pon....huhuhu... kot la ada adegan berahi ka..separa lucah ka..baru la betoi2 panassss... ini setakat "ayaq kencing" huhuhu... xstim langsung...dah la hero tua...awek plak..bini orang...huhuhu..

yang nak jadi Hang tuah ..dipersilakan...
yang nak jadi Wong Fei Hong...dialu-alukan...

huhuhu..yang nak pakai songkok... diraikan.....xda masalah....raya kan sebulan...huhuhu..jangan pakai jubbah sudahlah...Arab raya sehari ja...Melayu raya sebulan...

yang aku nak tengok dan nak taw..berapa kutipan tiket...pecah panggung ka...
yang aku nak tengok...minggu depan masuk Astro Prima..bole la aku layan..huhuhu - Usin Wafer

FILEM TANDA PUTERA SUDAH MULA DITAYANGKAN DI PAWAGAM ... DI MID VALLEY MEGAMALL SAMBUTAN CUKUP "HEBAT" KERANA BERJAYA MENARIK 12 PENONTON!!!!!!

Filem kontroversi Tanda Putera mula ditayangkan hari ini dengan dewan tayangan di Mid Valley Megamall pada jam 11 pagi hanya menarik 12 penonton.

Tinjauan The Malaysian Insider mendapati kebanyakan penonton juga adalah komuniti Melayu yang terdiri daripada kakitangan kerajaan.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular