Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, March 28, 2012

Pele : Pangkor pengotor, sampah bersepah di Stadium Perak

Ini Pele

Lahabau ni digelar Pele Pangkor oleh kaki2 bodek

Pele Pangkor juga adalah Menteri Besar Haram yg pertama di Malaysia. Dapat jawatan hasil kerja mencuri. Dasar pencuri ialah malas buat kerja yg betul tapi hanya rajin mencuri. Bila menteri besar pemalas maka rakyat akan jadi pemalas. Hasilnya ialah seperti di bawah:

Masalah itu timbul sekitar dua minggu lalu, iaitu selepas perlawanan bola sepak antara Perak dengan Kelantan yang berlangsung di stadium berkenaan.Namun, timbunan sampah masih belum dibersihkan hingga menimbulkan bau yang busuk.

Turut meloyakan tekak apabila menghidu bau busuk dari cecair yang dipercayai minuman basi yang diletakkan di bahagian kerusi penonton dan pintu pagar stadium yang tidak dibersihkan oleh pihak bertanggungjawab.

Difahamkan, pihak pengurusan telah melakukan kerja-kerja pembersihan tetapi hanya menolak sampah dari kerusi penonton di tingkat atas menggunakan mesin angin ke bahagian bawah.Namun, sampah sarah itu dibiarkan pula di satu sudut, seolah-olah menunggu ia lupus begitu sahaja.

Di kawasan lain, kelihatan sampah sarap bersepah-sepah di atas rumput yang turut kelihatan panjang dan sudah pasti pemandangan itu menyakitkan mata sesiapa sahaja yang memandang.Adakah kerana kekalahan Perak menyebabkan pihak pengurusan kecewa dan enggan membersihkan stadium selepas perlawanan? - Ini Yg Aku Rasa

http://bulatdusun.blogspot.com/2012/03/pele-pangkor-pengotor-sampah-bersepah.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular