Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, July 6, 2011

Lidah UMNO Macam Lidah Bani Israel, Stadium Pula Dipersoalkan!!


Lidah UMNO macam lidah Bani Israel yang diceritakan dalam Al Quran. Banyak songel, banyak alasan!!

Baca kenyataan Noh Omar berikut;
Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata, penganjur perhimpunan 9 Julai ini sepatutnya menyuarakan tuntutan mereka di Parlimen dan bukannya berhimpun di jalanan mahupun stadium.


Beliau berkata, Parlimen dilihat sebagai saluran paling sesuai untuk berhujah mengenai tuntutan itu untuk dijawab oleh menteri bertanggungjawab.

Baca pula kenyataan Noorhaiza Mariena;
Wanita Umno melahirkan rasa kesal dengan sikap Ambiga kerana cuba berdolak dalik serta memperlekehkan titah Yang di-Pertuan Agong supaya membatalkan hasrat mengadakan perhimpunan haram itu.

Penolong Setiausahanya, Noorhaiza Mariena Mat Ramli berkata, tindakan Ambiga mengadakan pertemuan dengan Yang di-Pertuan Agong hari ini membuktikan bahawa beliau derhaka terhadap titah perintah Tuanku sebelum ini yang menggesa supaya perhimpunan itu dibatalkan.-lihat mStar

Kenyataan dua Bani Israel Melayu. Kenapa bangang sangat. Ambiga telah diterima Agung untuk berjumpa. Ada perbincangan di antara mereka. Agung menasihatkan atau menitahkan supaya diadakan di stadium. Maksudnya ada perkenan Agung, kenapa pula pandy kutty ini persoalkan pula. Kalau pandy kutty, jangan tunjukkan pandy kutty pada orang!! Letih ooo...main dengan puak-puak nih!!  Tutor SPM untuk bebudak SPM #TutorTVSPM 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular