Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, July 12, 2011

Editorial Berita Harian Pembelit, Wartawan CELAKA, PATRIOT yang MENGELIRUKAN


AMK Pulau Pinang kecam pemalsuan gambar di Berita Harian
PULAU PINANG: Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang (AMKPP) mengecam sekeras-kerasnya imej yang dipaparkan akhbar Berita Minggu Ahad lalu bertajuk ‘KL Tegang’ dengan memaparkan imej seorang lelaki merusuh dengan bersenjatakan pisau.
Dalam satu kenyataan media yang dikeluarkan, AMKPP mendapati lelaki itu hanya memegang bendera dan bukan pisau, selepas meneliti dan membandingkannya dengan foto asal. Klik Sini

Wartawan yg CELAKA


Bendera Malaysia yang berharga RM1 satu dilabel PISAU oleh wartawan Berita Minggu. Bodoh nak mampuss !! Aku nak tanya lu, masa kecik lu dulu ..mak bapak lu bagi lu minum air mani ker, sampai jadi bengap macam tu sekali ? Kalau minum susu, otak lu tak jadi macam tu !! Bodoh..!! Bodoh-bodoh patriot berhimpun pun, bodoh lagi lu tulis hal yang lu tahu, itu bukan PISAU ! Lu memang bodoh laa..!   - Klik SINI 
PATRIOT yang MENGELIRUKAN
Dua tiga hari ini, media pencacai bawah kawalan Umno terus meroyan dengan isu Perhimpunan BERSIH 2.0 yang telah mencipta kejayaan gemilang pada 09 Jul (Sabtu) baru-baru ini. Paling memperlihatkan susah hati dan tidak tenteram semestinya Najib dan Muhyiddin kerana usaha mereka untuk melihat kumpulan BERSIH gagal menjejakkan kaki ke Ibu Kota pada hari tersebut ternyata gagal.

Apa pun, syabas buat kumpulan Patriot yang dipimpin oleh Ketua Pemuda Umno, KJ. Patriot dilihat sedikit `jantan' daripada Perkasa dan juga Pertubuhan Silat yang mengikut Omar Din. 

Nak tahu Kisah PERKASA dan Anak Dr Mahathir? Baca seterusnya Di SINI 


DAN INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular