Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, September 8, 2012

Edisi Muntah: Tua botak UMNO joget & cium bapok +Video


TDIU A!!! Video begitu khusyuknya ahli UMNO 'beribadah'?


Pemimpin besar UMNO yang menjadi idola kepada kebanyakkan Blogger Pro UMNO pernah mengibaratkan UMNO/BN itu umpama Syaitan.

Mengulas kenyataan Mahathir itu Ketua Penerangan KEADILAN, Dr Muhammad Nur Manuty berkata “Kalau bekas presiden Umno pun mengatakan kerajaan BN adalah syaitan, maka langkah paling tepat ialah segera meninggalkan Umno dan berhijrah kepada Pakatan Rakyat,”

Sambil itu beliau juga memetik Al-Qur’an Surah Fathir, ayat 6 yang bermaksud “Sesungguhnya syaitan itu musuh bagi kamu. Kerana itu hendaklah kamu memusuhinya. Syaitan hanya bermaksud mengajak golongan yang terpedaya supaya sama-sama menjadi penghuni neraka.”

Dalam kumpulan syaitan, penghulu nya ialah Iblis. maka jika Dr Mahathir kata BN adalah syaitan, maka UMNO sebagai ketua , mestilah Iblis.

Bukan aku yang kata, Dr Mahathir, bekas Presiden UMNO yang kata. Oleh kerana ia datang dari Dr Mahathir, maka ianya mestilah suatu kebenaran. UMNO ialah parti Iblis.

Dengan Masjid yang merupakan 'Rumah Allah' dan tempat beribadat ummat Islam sendiri tidak terlepas dari serangan Ahli-ahli atau penyokong-penyokong Parti Syaitan itu (Videonya di SINI ) ianya menimbulkan persoalan di mana dan bagaimanakah mereka beribadat?

Video di atas menunjukkan mungkinkah ini caranya ahli-ahli Parti Syaitan itu beribadat...

Dah nak mampos pun masih tak sedar diri!! ASD


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular