Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, August 28, 2011

Bulan Puasa ni buat AMAL IBADAH tapi puak puak CELAKA ni buat DAJAL

Korang ingat lagi tak pasal berita kononnya ada sebuah KELAS TUISYEN di Jalan Klang lama yang menyebarkan agama Kristian kepada kanak kanak selaku pelajarnya. KECOH 1Malaysia dan isu ini dimainkan lagi dengan TV3 mendakwa sekumpulan Qariah Surau Al-Musyrikin (kafir) telah berhimpun di hadapan kelas tuisyen berkenaan kerana membantah tindakan kelas tuisyen itu yang didakwa kononnya menyebarkan agama KRISTIAN kepada pelajar yang beragama Islam.

Sabar je la, orang lain buat AMAL IBADAH tapi puak puak CELAKA ni buat DAJAL sesama insan. Memetik sebuah hadis yang berbunyi:

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (menyokong) tindakan mereka yang aniaya itu,maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Tanpa rasa BERSALAH atau INGAT DOSA mereka menabur FITNAH yang amat dasyat! Tempat itu telahpun dikesan dan didapati mereka yang tinggal disana adalah dari kaum CINA, INDIA dan sebilangan lagi INDONESIA. Mengikut kata seorang jiran yang bersebelahan dengan pusat tuisyen terbabit, tiadapun wujudnya sebuah SURAU yang dinamakan Al Musyrikin dikawasan itu. Jadi siapakah mereka yang BERDEMO dan mendakwa diri mereka dari QARIAH SURAU AL MUSYRIKIN? Lu pikir sendiri!

SATU LAGI PROJEK BARISAN NASIONAL yang KANTOI lagi MENJIJIKKAN!

LU KENE BEB!!! - Wall Photos by Orenji Ren Oren 

Artikel Berkaitan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular