Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, February 12, 2011

Sokong British.. Jadi Sebahagian Daripada Mereka...????


Salah satu lagi versi yang disebut itu membabitkan sambutan bagi memperingati seorang paderi bernama Saint Valentine yang dibunuh kerana menyebarkan ajaran Kristian.

"Saint Valentine inilah yang memainkan peranan besar menjatuhkan kerajaan Islam di Cordoba, Sepanyol. Jadi kalau kita sambut Valentine's Day, maknanya kita sokong Kristian. Kita sokong Inggeris. Kita masuk sebahagian daripada mereka."
Di atas tu adalah petikan kenyataan Ustazah Selebriti dari Mkini. Ianya berkaitan sambutan Valentine's Day yang di raikan oleh muda mudi dan tak kurang juga oleh tua bangka melayu yang mengaku beragama islam setiap tahun. Dan setiap tahun juga apabila tiba bulan Februari maka isu Valentine's Day akan panas sekejap sebagai peringatan kepada melayu2 yang mengaku Islam.

So... pergi mampuslah dengan segala dongeng dan apa saja sejarahnya, yang penting sekali jika ianya menyerupai dan menjadi amalan walau sebarang agama selain dari Islam ianya tetap haram di ikuti atau di raikan oleh melayu yang mengaku sebagai Islam atau bangsa apa sekalipun yang mengaku sebagai umat islam.


Cuba lu orang baca... apa yang gua highlight kan dari kenyataan tersebut. Jika ianya di politikkan... lu orang rasa patut ke... lu orang menyokong umnoapco yahudi laknatullah selama ini, kerana lu orang sokong British... Lu orang sokong Kristian... Lu orang sudah termasuk sebahagian daripada mereka...

Hahaha... 



Kenangkan kembali macam mana negara ini mencapai Kemerdekaan...???

Bukankah bersekongkol dengan British....???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular