Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, February 5, 2011

Tun Mahathir Mohamad punca masa depan orang Melayu gelap

Oleh Abdullah Ngah
Cakap memang boleh, tapi praktisnya mustahil. kenapa? pasal mereka tak dapat pertunjuk daripada Allah. Kebanyakan Pertunjuk, ialah pertunjuk iblis.sebab itu para pemimpin Negara halalkan rasuah dan halal riba.

Bagi saya pilihanraya tak boleh menjatuhkan pemimpin jahat dan tak boleh menaikkan orang baik.

Lihat Tun Mahathir Mohammad. Berapa lama jadi perdana menteri, sedangkan dialah punca orang Melayu hidup dalam kegelapan.Dialah punca masa depan orang Melayu jadi gelap.

Pasal rasuah beliau sendiri pernah berkata, jika tak ambil maka orang lain yang akan ambil. Bermakna rasuah halal dan riba pun halal. 

Sesungguhnya pembangunan negara semasa Tun Mahathir jadi perdana menteri jelas tak seimbang dengan kadar pendapatan rakyat. Sebab itu satu pihak saja yang kuasa ekonomi Negara. 

Manakala orang melayu ketinggalan jauh dibelakang sehingga hari ini.

Habis tanah milik Melayu d ibu ibu kota diambil untuk tujuan pembangunan konon, tapi melayu dipinggirkan.

Lihat Kuala Lumpur, lihat Johor Baru lihat Pulau Pinang Lihat Ipoh, lihat Alor Star lihat seremban lihat Kuantan, lihat Melaka,Lihat Kuala Terengganu.

Apa sudah jadi pada orang melayu, Siapa puny angkara? pasti Tun Mahathir dan kucu kucunya. Atau leihat jelas Umno/BN.

Saya tegaskan bahawa pilihanraya tak boleh jatuhkan pemimpin yang jahat dan juga tak boleh naikkan pemimpin yang baik. Lebih lebih lagi peratus orang jahat lebih ramai berbanding orang baik.

Yang paling malang sekali perkara baik dianggap buruk dan perkara buruk dinggap baik.
Inilah pertunjuk iblis. 

oleh itu kita kena ingat dengan ayat Allah yang berbunyi" Wallahu la yahdi qauman fasikin, zolimin, munafikin dan kafirun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular