Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, February 5, 2011

"AKU DAH BAYAR KAT INSPEKTOR BUKIT PUCUNG"

Susulan dari email yang diterima dari Alangazizsham berkenaan isterinya yang ditangkap berkesedudukan dengan seorang yang berpangkat dalam UMNO. Artikal terdahulu di SINI
Kepada Blogger,

Berikut saya lampir salinan report polis dan beberapa gambar. Pembetulan, Rosli Alias adalah Timbalan Ketua Cawangan UMNO Pangsa Perdana. Saya sertakan gambar kereta beliau. Hingga kini beliau masih tinggal bersama walaupun telah ditangkap.


Saya kurang arif dengan pangkat Rosli dalam UMNO, kerana kurang terjebak dalam aktiviti UMNO berbanding dengan isteri saya. Saya telah beritahu berkali-kali dengan isteri supaya tumpukan hal ehwal rumahtangga,tetapi tidak pernah di pedulinya, Saya mengakui tersilap pilih jodoh.


Sebenarnya, Rosli suka mencabar Jais, tak tau apa sebabnya. Jadi tanda tanya, sejurus ketika ditangkap, beliau memberi amaran kepada anak perempuan saya 18 tahun,yang beliau telah bayar kepada seorang inspektor di Balai Polis Bukit Puchong. "Aku dah bayar kat inspektor Bukit Puchong". Saya tidak faham apa yang dimadsudkannya.

Bagi tahu pembaca hati hati dengan Pengerusi Rukun tetangga, kerana mereka sepatutnya menjaga ketemteraman awam, tetapi telah rosakkan rumahtangga orang yang telah dibina berpuluh tahun

Siarkan gambar kereta dengan nombor sekali supaya masyarakat boleh memantau.





Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular