Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, December 16, 2010

BERMULANYA PERANG........



Lu orang kenal tak dengan minah di dalam gambar di atas ni?
Gua rase lu orang semua kenal dengan minah di dalam gambar di atas ni.Gua dulu dah hilang panas baran Gua dengan minah ini.Tetapi dengan kemunculan semula minah ni membuatkan gua kembali terbakar.Kerana minah ini la baju putih gua bertukar kaler menjadi kuning dek kerana semburan air asid dari truck FRU suatu ketika dahulu.

Lu orang semua tidak terfikir ke kenapa minah ini yang telah senyap hampir 10 tahun lamenya ini kembali muncul semula.Gua ingat kemunculan nya semula ini untuk menebus dosa-dosa lama-lamanya itu.Tetapi gua silap.Minah ini muncul semula adlah untuk menambah kan lagi dosa-dosanya yang bagi minah ini dia rasa dosa yang telah di lakukan sebelum ini belum lagi cukup untuk nya menempah neraka kelak.

Yang gua masih lagi belum puas hati lagi dan masih lagi menjadi persoalan di kepala gua ini ialah kenapa minah ini secara tiba-tiba muncul kembali di zaman pemerintahan perdana menteri Najib ini.Kenapa minah tidak muncul di zaman pemerintahan Pak Lah menjadi perdana menteri.Itu yang menjadi persoalannya.

Adakah dengan kemunculan semula minah ini menandakan pilihanraya umum yang ke-13 bakal berlangsung tidak lama lagi?Mungkin juga.Apa yang gua rase dengan kemunculan semula minah ini Najib akan menggunakan kesempatan ini secukupnya-cukupnya untuk menentang Pakatan Rakyat di dalam pilihanyara umum akan datang ini.Mungkin juga Najib beranggapan minah ini adalah senjata yang paling berkesan untuk menjatuhkan kredibiliti Pakatan Rakyat terutama Anwar Ibrahim yang mana semakin hari semakin mendapat tempat di hati rakyat.

Najib juga pernah berkata di dalam perhimpunan agung UMNO yang mana dia akan mempertahankan Putrajaya itu dengan apa sekalipun untuk menghalang kemaraan Pakatan Rakyat ke sana.Adakah lu orang tau apa cara yang bakal di gunakan oleh Najib itu?
Daripada pandangan Gua, kemunculan minah ini adalah salah satu senjata yang bakal digunakan Najib nanti.Silap haribulan apabila tiba pilihanraya umum nanti minah ini akan diumumkan pula untuk menjadi salah seorang calon UMNO.

Ini tidak mustahil.Macam-macam boleh berlaku di zaman Najib ini.Najib akan menggunakan apa sahaja untuk menyekat Pakatan Rakyat.Tetapi cerita yang dibawa oleh minah ini sempena kemunculan terbarunya ini masih lagi menggunakan cerita lama.Oi minah oi...Rakyat dah bosan dengan cerita lama engkau itu yang tidak habis-habis mahu memfitnah orang sahaja.

Engkau ingat engkau itu baiak sangat.Lu orang semu mesti sudah menonton video yang gua upload sebelum post ini.Jiks lu orang perhati dengan teliti apa yang di cakapkan oleh minah ini di dlam video tersebut sebiji macam ustazah UMNO.Itu dari sudut telinga gua.Tidak tahu pula dari sudut telinga lu orang pula macam mane.

Panas Gua dengan bekas setiausaha PKR negeri Selangor iaitu Nazmi Rosli belum lagi habis, ini datang pula lagi seorang minah yang kononnya nak menjadi hero menawarkan diri untuk menjadi musuh gua.Kalo minah ini muncul untuk menjadi hero untuk menegakkan kebenaran tidak apa.Tetapi kemunculan minah ini gua akui minah ini sebagai hero.Kenapa pula Gua cakap macam itu.Sebab minah ini adalah merupakan seorang hero wanita untuk meneyebarkan fitnah.....
HAHAHAHAHA......


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular