Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, June 22, 2011

Khairy jangan hangat taik ayam

Bersih2 adalah agenda rakyat, menuntut system demokrasi yang betul. Dalam suasana aman rakyat mengautur agenda untuk himpunan tersebut ,tiba-tiba PERKASA sebuah pertubuhan pelampau yang menjadi terompah kepada UMNO cuba mencetus provokasi.

Kononnya himpunan tersebut akan mengancam keselamatan Negara. Semua rakyat tahu himpunan tersebut adalah untuk menuntut kerajaan barisan nasional melaksanakan sistem pilihanraya dengan adil dan telus, itu saja.


Pemuda unmo nampak cerdik sikit dari Perkasa, ketuanya juga bersetuju untuk meyertai himpinan tersebut. Walaupun diugut oleh menteri keselamatan, untuk mengambil tindakan undang-undang kepada siapa saja yang menyertai himpunan tersebut, Ketua pemuda umno bertegas akan tetap menghadiri himpunan tersebut, apa yang membimbangkan khairy Jamaludin main wayang lagi hangat hangat taik ayam. Kelmarin Khairy lawan Hishamudin hari ni dia lawan Ibrahim Ali, setakat ni boleh respek la khairy Jamaludin. Dalam UMNO berjuang untuk kepentingan rakyat banyak pemimpin yang jadi hangat- hangat taik ayam, macam Berahim Ali, Zulkifli Nordin dan beberapa kerat lagi.

Pandangan Khairy patut diambil kira, iaitu Berahim Ali patut di kenakan akta ISA kerana menghasut. Cuba menimbulkan rasa tidak selesa dikalangan kaum Cina dan India. Berahim Ali nak berjuang apa sebenarnya?

Oleh Lang Tok Teh


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular