Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, January 29, 2011

WAJIB BACA >> Amanat Gua Pada Makhluk Yang Menyedut Udara Dibawah Langit Dun Tenang..!!



Hari ini last untuk kempen di Tenang..
Pelbagai isu telah dimainkan selama berkempen ni...Baik dari Pakatan Rakyat mahupun BN..
Cuma gua mintak, korang semua jadilah manusia yang berilmu dan berakal..!!

Ok..Sebelum gua menyampaikan amanat ini...
Gua ingin memperkenalkan diri gua yang sebenar pada lu orang..
Lu orang jangan salah paham,gua bukan nk cari publisiti ye...kahkahkah

Ni sedikit sebanyak mengenai gua...
Gua ni rakyat malaysia yang rasa agama dan diri  gua ditindas, dizalimi oleh pemerintah yang bertopengkan manusia, perompak cara bersih, zalim, penipu, perasuah dan lain-lain..

Dan gua tak akan biarkan diri gua, keluarga gua dan sesiapa saja yang ada kena mengena dengan gua atau sesiapa yang rasa dirinya ditindas terus di tindas oleh pemimpin-pemimpin seperti ini..

Dan gua akan cuba menentang mereka(pemimpin-pemimpin yang zalim ini) dengan cara gua sekadar khudrat yang termampu bagi gua ..

Oleh itu, maka WAJIB bagi gua untuk HANCURKAN umno apco dan bn untuk kesejahteraan rakyat yang ditindas macam gua.. Andai kata jika PR memerintah malaysia dan terus mengamalkan amalan yang di tinggalkan oleh pemerintah terdahulu, maka gua akan menentang mereka seadanya..

GUA RAKYAT YANG DITINDAS


kahkahkah

Harapan gua cuma satu, harap2 kita serupa mcm sifir 2x5 5x2 = TIBAI BN SAMPAI MAMPOS..!! kahkahkah

Ok..Bila lu orang semua dah mengenali gua.Maka dengan ini gua nak lu teruskan membaca amanat gua kat bawah ni..

Satu je pesan gua.. Jadikan amanat ini sebagai salah satu perkara yang wajib untuk lu orang semua...!!


<< AMANAT TERAKHIR..!! >>

nota: SATU BENCANA TIDAK BOLEH DIKATAKAN SUATU MUSIBAH..
TAPI SATU PERBUATAN BOLEH MEREALISASIKAN BERJUTA KEBURUKAN..!!

LAWAN TETAP LAWAN..
ALLAHUAKBAR..!!

Lu orang mau kenal GUA, Klik SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular